вівторок, 20 серпня 2019 р.

ABENDLAND відкриває преордер на касетний реліз свого дебютного альбому


Як відомо декому з вас, завтра у мене днюха, тож я тут собі прикинув, що саме час запустити перший фізичний реліз дебютного альбому улюбленого проекту ABENDLAND (лідером якого я є), до того ж - на касетах!

Офіційний анонс з'явиться на сторінках проекту і лейблу вже цієї ночі, а ви (на правах читачів мого блогу) одними з перших дізнаєтесь усі важливі деталі із цього душевного і трушного плакату (розгортайте на повну для кращої читабельності). 

Ціна примірника - 200 грн.
Для замовлення пишіть мені на мейл, вказаний на плакаті.

Альбом вперше вийшов у Мережі в травні 2016 року, і якщо ви його за збігом обставин ще не чули, то надолужуйте тут: https://abendland.bandcamp.com

Немає коментарів:

Дописати коментар