неділя, 6 травня 2012 р.

Музична колонка Тижня : три найцікавіші українські альбоми квітня

UPD : Пост доповнено повним текстом рецензій (у авторській редакції) 04.02.2013

В журналі Український Тиждень № 17-18 (234-235) від 26 квітня можна прочитати мої короткі враження від таких альбомів :

The Best Pessimist - Love Is… (2012)

The Best Pessimist – це заснований 2009 року проект одеського музиканта Сергія Луньова. В ньому Сергій творить композиції, що талановито поєднують в собі пост-рок, електроніку та ембіент у форматі інструментальної музики. В його треках не менш важливу за гітари роль грають піаніно та клавішні. Характерною особливістю звучання The Best Pessimist є специфічний меланхолійно-піднесений, романтичний настрій, на який натякає назва проекту.

Третій повноформатний альбом розвиває стилістичні та емоційні тенденції, що були притаманні його попередникам, але водночас виразнішою стала та своєрідна симфонічність, яка є невід’ємною рисою The Best Pessimist і так нагадує нам теперішнє звучання японських корифеїв пост-року Mono. Одне слово, світ збагатився ще одним чудовим альбомом про вічне, як сам космос, почуття.


Dead Faith - Insider (2012)

Dead Faith – українська темно-психоделічна група з Києва, заснована далекого 1994 року і має у своєму доробку понад 10 лонгплеїв. Перший альбом вийшов того ж 1994 року на андеграундному західноєвропейському лейблі і мав назву "Technofobia". На сьогодні учасниками Dead Faith є Володимир Кучинський і Олександр Науменко, які є водночас її співзасновниками. Щоправда, обоє значно більше відомі слухачам за творчістю групи Ворождень. Протягом років група змінювала склад і звучання, експериментуючи з різними стилями і музикантами, поступово еволюціонуючи до теперішнього електронного звуку.

Свіжий альбом, з одного боку, виконаний в стилістиці «старого доброго Dead Faith», музика якого неодмінно викликає паралелі з творчістю знаменитих Depeche Mode, чий значний вплив на себе музиканти не заперечують, з іншого – «Insider» є у певному розумінні досконалою платівкою, в якій немає зайвих пісень і все справляє враження не лише щирої, а й дуже продуманої роботи. Без перебільшення, альбом гідний світового визнання.


ДахаБраха & Port Mone - Хмелева Project (2012)

Як зрозуміло з назви, цей диск не є новим номерним альбомом флагманів українського етно-хаосу ДахаБраха, а результатом їхньої співпраці з мінським ансамблем Port Mone.

Проект зародився майже рік тому після тривалих українсько-білоруських репетицій, що проходили в Дністровському каньйоні.

Попри впізнаваність «дахабрахівської» манери виконання (особливо це стосується вокалів), звучання спільного альбому є дуже незвичним як порівняно з ранніми, так і з більш пізніми альбомами групи, і це є надзвичайно цікавою несподіванкою. Ще до хронологічного екватору платівки стає очевидною особлива інтимність саунду Хмелева Project з його медитативним настроєм і плавними аранжуваннями. Особливо вражає в його треках першорядне значення мелодії, тож кому кортить диких танців з барабанами, може переслухати номерні альбоми ДахаБрахи, а експеримент, втілений у свіжій плиті, є настільки ж вдалим, як і оригінальним.

© Максим Солодовник, квітень 2012

Публікація: Український Тиждень № 17-18 (234-235)

Передруки можливі виключно з письмової згоди автора.
З питань співпраці звертатись на e-mail: gycel86(равлик)gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар