пʼятницю, 21 листопада 2014 р.

Нова, ширша концепція блогу


Радий вам повідомити, що відсьогодні мій блог переходить на нову, ширшу і цікавішу концепцію. До цього рішення мене спонукала маса різних причин, насамперед переосмислення своєї діяльності, яке ніколи не припиняється, але цього буремного року було особливо активним і проявлялося в різних сферах.

Якщо раніше мені було важливо, щоб цей блог був своєрідним портфоліо з моїми текстами, то тепер я бачу доцільнішим присвячувати тутешні пости не тільки цьому, висвітлюючи якісь небанальні музичні явища, будучи таким чином відкритішим до тутешньої аудиторії, поширюючи якісь речі, які мусять мати ширше коло слухачів і глядачів. Тим більше, я все одно так чи інакше давно це роблю на якомусь рівні в соцмережах, але тут це матиме кращу реалізацію в сенсі PR-аспекту, оскільки тут значно більше зацікавлених. 

Блог, орієнтуючись здебільшого на рецензії, апріорі не міг висвітлити і половини з того, що мені видається цікавим у цій сфері. Для людини, яка давно є глибоко залученою в музичне середовище і знайома з багатьма ключовими особами нашої сцени, це найкраще можливе рішення :)

Рецензії тут так чи інакше з'являтимуться, тож блог від цих змін тільки виграє і врізноманітниться (як і ваше дозвілля). Такі справи.

Немає коментарів:

Дописати коментар