Харківська група KHORS ще від своїх початків демонструє нам оригінальний стильовий почерк, який вирізняє її з-поміж багатьох інших, що творять приблизно в тому ж фарватері. За останні роки він суттєво еволюціонував від оригінального паган-блеку до не менш своєрідного pagan metal, що було виразно помітно вже в альбомі Mysticism (2008), а найновіший доробок групи, що втілився у Return to Abandoned, засвідчує розвиток закладеного в альбомі-попереднику стилю, але вже на новому рівні.
Новий альбом, що вийшов наприкінці 2010 року одразу на двох різних лейблах – американському та російському, привертає до себе увагу вже починаючи з назви. Як знаємо, повернення у фізичному та мисленнєвому світі – не одне й те саме. Семантика назви альбому, як і його (традиційно для KHORS) англомовні тексти, говорить нам саме про філософський аспект цього поняття.
Дуже багато аспектів «Return to Abandoned» свідчать про те, що цей альбом наразі є найкращим в усьому доробку групи. Поєднання динаміки раннього The Flame Of Eternity's Decline з атмосферністю «Mysticism» тут виглядає не як проста сума складників, а органічне переплетення досить жорсткого вокалу з майже арт-роковими соло клавішних, акустичних та електричних гітар - і все це з вигадливими, цікавими аранжуваннями, дещо несподіваною (особисто для мене) піднесеністю та романтичністю. Особливо в плані композиторської майстерності варто відзначити найдовший тут трек - «The Seas Burn of Omnipotence», який є справжньою перлиною свіжого альбому.
Диск, хоч, на мою думку, і не несе з собою приголомшуючого катарсису, слухається на одному диханні та лишає по собі стійке враження, що він є найбільш цілісною та зрілою студійною роботою команди.
Безсумнівно, «Return to Abandoned» виводить групу на новий етап творчості, поставивши планку професійності як ніколи високо.
Новий альбом, що вийшов наприкінці 2010 року одразу на двох різних лейблах – американському та російському, привертає до себе увагу вже починаючи з назви. Як знаємо, повернення у фізичному та мисленнєвому світі – не одне й те саме. Семантика назви альбому, як і його (традиційно для KHORS) англомовні тексти, говорить нам саме про філософський аспект цього поняття.
Дуже багато аспектів «Return to Abandoned» свідчать про те, що цей альбом наразі є найкращим в усьому доробку групи. Поєднання динаміки раннього The Flame Of Eternity's Decline з атмосферністю «Mysticism» тут виглядає не як проста сума складників, а органічне переплетення досить жорсткого вокалу з майже арт-роковими соло клавішних, акустичних та електричних гітар - і все це з вигадливими, цікавими аранжуваннями, дещо несподіваною (особисто для мене) піднесеністю та романтичністю. Особливо в плані композиторської майстерності варто відзначити найдовший тут трек - «The Seas Burn of Omnipotence», який є справжньою перлиною свіжого альбому.
Диск, хоч, на мою думку, і не несе з собою приголомшуючого катарсису, слухається на одному диханні та лишає по собі стійке враження, що він є найбільш цілісною та зрілою студійною роботою команди.
Безсумнівно, «Return to Abandoned» виводить групу на новий етап творчості, поставивши планку професійності як ніколи високо.
© Максим Солодовник, березень 2011
Публікація: www.rock.kiev.ua
Передруки можливі виключно з письмової згоди автора.
З питань співпраці звертатись на e-mail: gycel86(равлик)gmail.com
Публікація: www.rock.kiev.ua
Передруки можливі виключно з письмової згоди автора.
З питань співпраці звертатись на e-mail: gycel86(равлик)gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар